Loading...
Regulamin
Regulamin sprzedaży biletów
I Sprzedaż biletów
- Muzeum świadczy usługi internetowej sprzedaży biletów w sposób zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Muzeum zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu. Każda zmiana Regulaminu będzie podawana do wiadomości poprzez umieszczenie zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Muzeum. Strony związane są wersją Regulaminu obowiązującą w momencie złożenia zamówienia.
- Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść.
- Zakup biletów za pośrednictwem Systemu jest możliwy po wypełnieniu formularza zakupu oraz stosowania się do instrukcji zawartych w Systemie. Kupujący zobowiązany jest do uważnego i kompletnego wypełnienia formularza. Niezastosowanie się do instrukcji zawartych w Systemie może spowodować brak możliwości skutecznego nabycia biletu. Podanie błędnych danych, w szczególności niepoprawnego adresu e-mail skutkuje brakiem możliwości otrzymania biletu lub zwrotu kosztów.
- Przy zakupie online biletów, płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego lub karty płatniczej.
- Ceny biletów są podane w Złotych Polskich (PLN) oraz zawierają podatek VAT.
- Zakup biletów odbywa się zgodnie z obowiązującym cennikiem sprzedaży biletów on-line.
- Wysłane przez Kupującego zamówienie stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży.
- Zapłata niepotwierdzona przez Operatora płatności w ciągu 60 minut od momentu złożenia zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia, o czym Kupujący zostanie poinformowany w wiadomości e-mail wysłanej przez System na adres podany podczas procesu zakupu.
- Płatności za bilety obsługiwane są wyłącznie przez wskazanego Operatora płatności.
- Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. 2018 poz. 2519).
- Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania wybrać opcję – Faktura VAT – oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
- Niezwłocznie po dokonaniu zamówienia biletów online Kupujący otrzyma z systemu potwierdzenie dokonania Zamówienia wraz z biletem, przesłane pocztą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail.
- Kupujący obowiązany jest do przestrzegania godzin wejść na Zwiedzanie, wskazanych na bilecie. Nie będzie możliwości wejścia po godzinie rozpoczęcia lub na inną godzinę Zwiedzania.
- Spóźnienie dłuższe niż 5 minut od terminu rozpoczęcia Zwiedzania, wskazanego na bilecie lub w e-mailu potwierdzającym Zamówienie, skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w Zwiedzaniu.
- Bilety ulgowe przysługują za okazaniem stosownych dokumentów (legitymacje szkolne, studenckie, legitymacje dokumentujące niepełnosprawność lub stopień niepełnosprawności): uczniom szkół podstawowych i ponadpodstawowych, oraz studentom, a także osobom niepełnosprawnym wraz z opiekunami.
- Dzieci do lat 7 zwiedzają Muzeum bezpłatnie.
- Bilet rodzinny przysługuje 1–2 rodzicom/opiekunom z maksymalnie trojgiem dzieci w wieku 7–18 lat.
- Kupujący, który wybierze w systemie sprzedaży online bilety ulgowe lub bezpłatne, zobowiązany jest do okazania dokumentu uprawniającego do zniżki lub zwolnienia z opłaty przed wejściem na Zwiedzanie. Bilety bez udokumentowanego prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia oraz nie podlegają zwrotowi.
- Po otrzymaniu potwierdzenia płatności od Operatora płatności, bilet zostanie przesłany na podany adres e-mail w formie załącznika pdf. Kupujący powinien niezwłocznie zweryfikować poprawność i zgodność biletu z zamówieniem, w szczególności kwoty, lokalizacji, jego daty i godziny.
- Muzeum nie odpowiada za niedostarczenie biletu w przypadku podania przez Kupującego błędnego adresu e-mail, jak również w przypadku zatrzymania wiadomości przez system antyspamowy systemu pocztowego Kupującego.
- Bilet wydrukowany bądź zapisany na urządzeniu mobilnym podlega weryfikacji przed wejściem na Zwiedzanie i stanowi tytuł do Zwiedzania.
- Muzeum zastrzega sobie prawo do odmowy Zwiedzania w przypadku, gdy bilet jest zniszczony lub nieczytelny, a weryfikacja kodu jest niemożliwa.
- System funkcjonuje poprawnie na najnowszych wersjach przeglądarek Chrome, Safari, Mozilla Firefox oraz Opera. Przeglądarkami rekomendowanymi dla Systemu są przeglądarki Chrome oraz Safari.
- Muzeum zastrzega sobie prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia internetowej sprzedaży biletów na poszczególne Wydarzenia.
- Uprawnieni pracownicy Muzeum mają prawo weryfikacji dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do nabycia biletów zniżkowych (legitymacja szkolna itp.).
- Bilety ulgowe okazane bez dokumentu potwierdzającego uprawnienia do zniżki nie będą honorowane i nie podlegają zwrotowi.
- Szczegółowy cennik, rodzaje biletów, informacja o przysługujących zniżkach oraz godzinach otwarcia Muzeum, regulamin zwiedzania dostępne są na stronie internetowej www.tumwroc.pl.
- Niewykorzystane Bilety nie podlegają zwrotowi ani przebukowaniu na inny termin.
II Ochrona danych osobowych
- W trakcie procesu zakupu biletów online, Kupujący przekazywać będzie muzeum swoje dane osobowe tj. adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku osób wnioskujących o fakturę wszystkie dane niezbędne do jej wystawienia.
- Podanie danych jest dobrowolne. Brak ich podania uniemożliwi realizację umowy zakupu online biletów.
- Administratorem zebranych danych osobowych jest Muzeum.
- Zebrane dane będą przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Muzeum, t.j. Operatorowi płatności celem świadczenia usług płatniczych oraz dostawcy Systemu celem realizacji zamówienia przy czym podmioty te przetwarzają dane na podstawie umowy z Muzeum.
- Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony przepisami tj.:
- dla kupujących którzy poprosili o wystawienie faktury za zakupioną usługę przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego w którym upłynął termin płatności podatku (art.70 §1 i art.86 §1 Ordynacji podatkowej)
- dla pozostałych kupujących przez okres 2 lat od daty transakcji celem potwierdzenia realizacji usługi i otrzymania płatności za jej realizację.
III Reklamacje
- Kupujący może złożyć reklamacje dotyczące procesu zakupu online biletów wysyłając wiadomość e-mail na adres recepcja@tumwroc.pl lub listownie na adres Muzeum (Plac Katedralny 16, 50-329 Wrocław) z dopiskiem „Reklamacja – Bilety online” w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia w którym nastąpiło zdarzenie objęte reklamacją.
- W reklamacji Kupujący powinien wskazać: czego dotyczy reklamacja, podać nr zamówienia oraz przyczynę reklamacji, imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu. Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo dokonane reklamacje, w szczególności za podanie nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych przez Kupującego.
- Muzeum nie odpowiada również za niedostarczenie wiadomości w przypadku jej zatrzymania przez system antyspamowy systemu pocztowego Kupującego.
- Reklamacji nie podlega liczba biletów dostępnych do sprzedaży w Systemie.
- Reklamacja będzie rozpatrzona przez Muzeum w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Muzeum reklamacji. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji Muzeum poinformuje Kupującego o jej rezultacie na piśmie lub poprzez pocztę elektroniczną na adres wskazany w reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Muzeum nie wyłącza prawa Kupującego do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego oraz przepisów Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 287).
IV Zwrot biletów
- W przypadku, gdy Wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Muzeum (np. z powodu odwołania Wydarzenia, awarii technicznej) lub wystąpienia okoliczności o charakterze siły wyższej, Muzeum niezwłocznie zawiadamia Kupujących o tym fakcie za pośrednictwem swojej strony internetowej lub mediów społecznościowych.
- W sytuacji określonej w ust. 1 Muzeum przyjmować będzie zwroty Biletów zakupionych na to Wydarzenie w kasie lub mailowo. Zgłaszając zwrot należy przedstawić dowód zakupu Biletu.
- Po rozpoznaniu zgłoszenia zwrot uiszczonej należności za Bilety nastąpi w postaci przelewu na konto, z którego dokonano płatności, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia zwrotu.
- Zwroty z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 za bilety opłacone w Kasie Muzeum mogą być dokonane wyłącznie w Kasie Muzeum.
- Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie biletów, za brak możliwości wzięcia udziału w Zwiedzaniu z przyczyn niezawinionych przez Muzeum.
V Postanowienia końcowe
- Bilety zakupione online nie mogą być kopiowane lub przerabiane.
- Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów. Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Kupującego.
- Kupujący, przy zakupie online biletów zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem, podawania prawdziwych danych, jak również nie przesyłania żadnych treści o charakterze bezprawnym.
- Dokonywanie zakupu online biletów za pośrednictwem Systemu nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami poza kosztem połączenia z siecią Internet lub operatora telefonicznego, który to koszt ponosi Kupujący, zgodnie ze stawkami dostawcy Internetu lub operatora, z którego usług korzysta Kupujący.
- Przed wizytą w Muzeum należy sprawdzić, czy w wybranym dniu Muzeum będzie otwarte dla zwiedzających. Muzeum publikuje informacje dotyczące godzin otwarcia dla zwiedzających na swojej stronie internetowej: www.tumwroc.pl
Fundacja dla Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu
ul. Katedralna 13, 50-328 Wrocław
NIP: 8952017147
REGON: 022003725